envelop
loading
phone

+420 224 253 533

locale

Ovocný trh 11, Praha 1

English
slider1
Adlaw

Jsme členy ADLAW INTERNATIONAL, celosvětové sítě právních specialistů v reklamě a marketingu.

GTDT

Národní expert v reklamním právu u Getting The Deal Through.

Spotřebitelské soutěže update (červen 2016)

1. 6. 2016

Ministerstvo financí v poslední době zpřísnilo výklad toho, co je a co není náhoda při výběru výherce v marketingových soutěžích. Stalo se tak na základě rozhodnutí Nejvyššího správního soudu (NSS) čj. 9 Afs 150/2013 ze dne 21.8.2014.

V tomto rozhodnutí se konstatuje, že podmínku „rozhoduje náhoda“ nelze vykládat tak, že náhoda má na výhře většinový podíl. Naopak, dle NSS je třeba podmínku „rozhoduje náhoda“ vykládat tak, že postačí, když náhoda je ve hře zastoupena a její podíl má určitou, “nikoliv zanedbatelnou” váhu. Výhled do budoucna je ale naopak příznivý: V nedávných dnech schválila Poslanecká sněmovna návrh zákona o hazardních hrách. Tento zákon má zrušit stávající loterní zákon a běžné marketingové soutěže mají nadále spadat pouze pod zákon o ochraně spotřebitele a další předpisy platné v marketingu (zákon o regulaci reklamy apod.). Pokud návrh zákona o hazardních hrách projde úspěšně Senátem i podpisem prezidenta, má být účinný od roku 2017. JUDr. Karla Chlumská AK Svoboda Chumská Chrůma a partneři

Novinky

Whistleblowing červenec 2023

8. 9. 2023

Novela zákoníku práce srpen 2023

8. 9. 2023

Koronavir a smluvní vztahy (březen 2020)

22. 3. 2020
Tento příspěvek se týká českého práva a otázek:

Novela autorského zákona (duben 2017)

1. 9. 2017
Od 20.4.2017 je účinná novela autorského zákona…

Reklama na hazardní hry od 1. 1. 2017 (září 2016)

1. 1. 2017
V souvislosti s přijetím zákona o hazardních…
Tento web používá pouze nezbytné (technické) cookies, které slouží k jeho správné činnosti. Rozumím

Napište nám

zavřít
E-mail: